Вступ до історії 5 клас

Робота з родинним деревом
перейдіть за посиланням.
анкета - опитувальник  родини для створення генеологічного дослідження

1. Прізвище ім’я по батькові

2. Дата народження, (число місяць рік народження.)

3. Місце народження

4. Батьки: Мати Прізвище ім’я по батькові

Батько Прізвище ім’я по батькові

брати, сестри іх прізвища імена 

5. Коротка біографія

Мати: Прізвище ім’я по батькові

2. Дата народження, (число місяць рік народження.)

3. Місце народження

брати, сестри іх прізвища імена 

4. Батьки: Мати Прізвище ім’я по батькові

Батько Прізвище ім’я по батькові

5. Коротка біографія

Батько Прізвище ім’я по батькові

2. Дата народження, (число місяць рік народження.)

3. Місце народження

брати, сестри іх прізвища імена 

4. Батьки: Мати Прізвище ім’я по батькові

Батько Прізвище ім’я по батькові

5. Коротка біографія

Інформація записана зі слів Прізвище ім'я по батькові. Число місяць і рік запису.


Записувати інформацію про тих родичів про які відомо, анкету можна коригувати як зручно





Коментарі