Конспект уроку з трудового навчання "Виготовлення ляльки-мотанки"
Тема: Виготовлення ляльки-мотанки.
Мета: навчити виготовляти ляльку; продовжити формувати навички учнів з обробки конструкційних
матеріалів, розвивати пізнавальну, творчу, полікультурну компетентності та
компетентне ставлення до власного здоров’я, розвивати спостережливість і самоконтроль, увагу,
точність та координацію рухів; виховувати дисциплінованість учнів, бережливе
ставлення до інструментів, устаткування, матеріалів
Забезпечення уроку: зразки виробів, тканина, голки,
нитки, ножиці.
Тип уроку:комбінований.
Перебіг уроку
І.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ü Привітання
ü Перевірка присутніх
ü Створення позитивного настрою
Вправа «Невербальне вітання»
Завдання: привітатись з сусідкою сісідом по парті невербально, за допомогою жестів
та міміки
Таймінг: 1 хв.
ІІ.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.
ü Лялька-мотанка декоративна
прикраса, іграшка чи оберіг?
ü Які матеріали використовують
для виготовлення ляльки-мотанки?
ü
Які інструменти використовують для виготовлення ляльки-мотанки?
ІІІ.
ТЕМА, МЕТА УРОКУ, МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Вчитель повідомляє тему та мету уроку, мотивує учнів на вивчення технології виготовлення ляльки-мотанки, виконання практичної роботи.
IV. ІНСТРУКТАЖ З БЕЗПЕКИ
ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
ü При роботі з ножицями
ü При роботі з голками та булавками
V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
ü Демонстрація готових виробів, визначення
особливостей виготовлення виробу.
ü Технологічна послідовність виготовлення
ляльки-мотанки.
ü Демонстрація трудових прийомів
VІ.САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА
УЧНІВ ТА ПОТОЧНИЙ ІНСТРУКТАЖ ВЧИТЕЛЯ
ü Учні
самостійно виконують роботу.
ü Зміст обходів вчителя: контроль за
роботою учнів; контроль за дотриманням
правильності виконання трудових прийомів; постійний контроль
за дотриманням правил
техніки безпеки.
VI.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
ü Підведення
підсумків практичної роботи.
ü Аналіз
найхарактерніших помилок і
недоліків в роботі учнів.
ü Загальна
характеристика заняття.
ü Рефлексія.
1. Що ми робили на уроці?
2. Що нового ви дізналися, навчились
на уроці?
3. Чи отримали ви задоволення від виконаної роботи?
4. Що було незрозумілим, що не
вдалось зробити?
Коментарі
Дописати коментар